torsdag, november 29, 2007

Pow Pow

På mandagen fikk jeg tatt meg en tur på Bygdøy, og når jeg kommer hjem til kamerakabelen min skal jeg legge ut litt bilder fra Fretex sin utstilling på Norsk Folkemuseum. Den var fin igrunn. Jeg må tilbake også, de to første helgene i desember er det nemlig julemarked der ute. Trivelig!

På Bygdøy var det kaldt, og det var det i lokalene til den nye Hødnebø Home på Karihaugen også. Jeg var med og gjorde litt "dugnadsarbeid" der siden butikken skulle stå klar til åpning igår kl 17. Jeg er veldig spent på hvordan det så ut der tilslutt!

Men, med to dager med frysing endte gårsdagen opp under dyna for min del. Lettere i hodet idag og med en fin bestemmelse at jeg ikke orker å kjøre frem og tilbake + lempe kasser osv i Lillehammer denne dagen, ja da får jeg plutselig tid til litt Hoveplanlegging og Pow Pows plateslipp. Det er fint. (og er på Blå kl 22 hvis noen lurte på det..)
Det jeg ikke fant ut av på mandag var hvor jeg skal bo og hvor jeg skal jobbe. Ting tar ofte litt lenger tid enn min tålmodighet liker. Men, ny visning idag, nye intervjuer imorgen.. Det kommer ihvertfall..

Bildet av Pow Pow er tatt av Bjarne Bare

2 kommentarer:

Torunn sa...

Hei Dyveke!
Jeg har jo lest i bloggen din at du har flyttet og fått jobb. Men hvor har du fått jobb? Og hvor har du flyttet?
Hilsen Nysgjerrig!

Dyveke sa...

Det er ikke helt bestemt noen av delene. Men, det blir Osloby for alle penga fra sent neste uke. Når ting er klare kommer det nok fort oppdatering her!