søndag, november 04, 2007

Underbaraclara

Jeg kikket litt på niotillfem sine favorittblogger, og da fant jeg både det ene og det andre. Etter å ha lest meg gjennom mye av bloggen til underbaraclara har jeg fått veldig sansen for den! Vi har endel ulike synspunkt på ting, jeg ville feks valgt øl over flaskevann hvilken dag som helst, og synes at David Letterman-intervjuet med Paris Hilton var til å le seg skakk av. Men ulike synspunkt er fin, og det er bloggen hennes også (Vi er enige om mange ting og, som Jane Austen og smykker). Jeg har sansen for bloggere som er personlige som henne. Hun minnet meg også på Maria Gripes bøker som jeg ikke tror jeg har lest siden ungdomsskolen. Jeg elsket de bøkene! Tror det er på tide med et gjensyn der.
Også elsker jeg det stripete skjørtet med seler som søsteren hennes har designet!

Bilder er selvsagt hentet fra bloggen

Ingen kommentarer: