torsdag, november 01, 2007

Tornerose og Loretta Lynn

Så var det de postene jeg hadde lovet da.. Igår funka ikke internett når jeg kom hjem fra jobb og trening, så da var det lite å gjøre med det, men here goes..

I Oslo opplevde jeg et aldri så lite gavedryss, egentlig av ingen som helst grunn, så jeg følte meg ganske så heldig! Av Nora fikk jeg en skinnjakke fra Vila som var for stor til henne selv. Denne skinnjakken har i løpet av fjoråret prøvd utallige ganger, men aldri følt helt jeg har hatt råd til, så jeg ble jo lykkelig! Den kan sees på bilde i neste post.. I tillegg fikk jeg en cd som hun hadde kjøpt to av, bare fordi hun ville dele den herlige musikken med en annen heldig person, og den heldige ble heldigvis meg. Loretta Lynn - Van Lear Rose kan jeg jo bare anbefale videre, jeg har fått dilla og hører på repeat om dagen. Med seg på laget har hun Jack White, og under ser dere bilde av de to på Grammy-utdelingen.


Under Oslo-besøket fikk jeg også litt etterlengtet tid med søteste Stine som hadde en forsinket bursdagsgave på lur. Det var den aller fineste kakeboksen jeg noengang har sett. Den må enten bli brukt til kaker med glasur sett på bildene fra amerika-kakene, eller de fineste skattene!





Ingen kommentarer: