lørdag, november 03, 2007

Hjemmeunderholdning

Det ble visst hjemmeunderholdning idag isteden for kinodag, det var slik økonomien ville det. Den ville heller ikke ha med hjem noen av de 8 fantastiske veskene som befinner seg på Fretex om dagen. Om ingen har kommet meg i forkjøpet idag, tror jeg at jeg må innom på mandag og holde av to stk. Men, for dere veskomane i Lillehammer så kan det lønne seg å ta turen nå, mye fint! Masse fine korte pelser også (jeg er en av de som synes brukt pels er ok pels..)

Men, nrk nett-tv har sørget for at jeg ikke har kjedet meg idag. Gamle episoder av Lydverket og Berlinerpoplene som jeg hverken har lest eller sett noe av før. Positiv overraskelse vil jeg si. Nå skal jeg ut av hus litt, så kan Tshawe underholde meg litt med sine dancemoves om noen timer, og tilslutt prøver jeg meg kanskje på enda litt nett-tv med Forbrytelsen..

Litt kjedelig innedag, men jeg har også fått en slags øyebetennelse som gjør at øyet er hovent og lekkert, så det er like greit å holde seg inne:)

Ingen kommentarer: