onsdag, november 21, 2007

Vodoo og filmprat

Som nevnt jobbet jeg jo litt på "De gales hus" i uken som gikk, filmen kan dere få se på kino til høsten. Det var artig det, og jeg tenkte jeg kunne legge ut et bilde fra sett. Foto på toppen, i en lift. Jeg ble bedt om å fikse at liften ble flyttet..med litt hjelp fant jeg en som kunne kjøre lift..jeg er glad jeg ikke måtte kjøre lift, for det kan jeg ikke..det ser relativt vanskelig ut også.


Etter å ha filmet her i rådhusgaten forflyttet vi oss til Vika. Der hadde politiet reservert en hel gate med parkeringsplasser til oss. Derfor sto jeg og passet på sånn at ingen skulle parkere der. Men, så kom det en bil med et par, og det var ingen andre plasser, så vi ble enige om at jeg skulle ringe de om de måtte flytte seg. Når de kom tilbake fikk jeg en nøkkelring/mobilpynt-vodoodukke som skal hjelpe meg i kjærlighetslivet som takk for hjelpen. Det lønner seg å være snill og grei sier jeg!


Så får vi se da om Roxie lever opp til sitt rykte..



Ingen kommentarer: