mandag, november 05, 2007

Min stue

Jeg er blitt bitt av strikkebasillen denne helgen, så jeg har ved hjelp av søndagstv på TVNorge kommet ganske så langt på kjedeskjerfet mitt. Jeg elsker reprisesøndager, spesielt So you think you can dance. Og med koreografier av både Wade Robson og Mia Michaels blir jeg jo et lykkelig menneske der i sofaen...som skulle ønske jeg var like flink til å danse..sukk..

Men, når jeg satt der i stuen min kom jeg på at noen har lurt på hvordan jeg har det her jeg bor nå, og tok noen bilder, som jeg like godt kan legge ut her.
Bortsett fra av meg som er ganske så glad i å se på tv nå og da, blir stuen nesten ikke brukt til annet enn klestørking (som bilde jo viser). Det er dermed ikke lagt så mye energi i å gjøre rommet trivelig. Men jeg synes den har sin sjarm allikevel med det gamle pianoet, symaskinen og de merkelige pyntesakene.. Dere ser også døren ut til verandaen som er mitt favoritt"rom" i huset.

Alt som befinner seg her i huset har enten vært her for alltid eller blitt kjøpt inn brukt ettersom tiden er gått. Dette eksempelet er en sofapute fra stuen.

Imorgen skal jeg ut i (mest sannsynlig sluddfokk i) Lillehammers gater, kikke litt, leie film på biblioteket og trene bort helgelatskapen. Kanskje begynne på praksisrapporten min også. Jeg tenker at det er så lenge til den skal leveres, men kjenner jeg meg selv rett så tenker jeg det frem til det står en uke igjen, og jeg får ørlite grann panikk og forbanner meg selv for at jeg aldri begynner i tide..

Ingen kommentarer: