onsdag, november 21, 2007

Pakke, pakke...julepakke..

Jeg tok en pause fra pakkingen av rommet (nå er det fullstendig kaos og jeg har gitt opp for kvelden), og pakket heller inn årets første julegave. Det er trivelig! Jeg elsker jul og julegaver, og gleder meg til å fortsette jakten på fine gaver til mine nære og kjære. Jeg har ikke akkurat fylt opp huset med jule-innpakningssaker enda, men pakken ble pyntet med gullstjerner og utdrag fra "All I want for christmas"..hehe..

Over til noe helt annet: jeg måtte fnise litt når jeg leste i kommentarfeltet i Siggens d2-blogg om Voodolls..ja, som i Roxie - dukken jeg skrev om tidligere. Hun som kommenterte (hun som lager dukkene?) omtalte de slik: "Julens absolutte venninne gave og år 2008 tøffeste assessor!!" Akkurat det tviler jeg vel litt på, men min henger nå på nøkkelknippet..Voodolls in action er nå festlig ihvertfall!

Ingen kommentarer: