søndag, mars 11, 2007

Behold festsminken på


Jeg ble på fredag gjort klar over et sminkemerke som absolutt kunne vært noe for meg. i.d. makeup reklamerer med at deres sminke er så naturlig og ren at man kan sove med den. Siden jeg er mester i å sovne med sminken på etter en fest tror jeg kanskje det hadde vært noe å investere i! Først skal jeg få tilbakemelding av Stine som kjøpte seg pudder på fredag om det er noe å satse på. Og så er det vel bare å ta turen til butikken i et forsøk på å være litt snill med huden..

3 kommentarer:

Anne-Linn sa...

Jeg har brukt id snart i tre år- og selv om det er dyrt (nesten 500 spenn for pudder/foundation) er det virkelig verdt pengene! Go for it!! Du som har så fin hud kommer til å ha den lenge:)

Cowboystine sa...

Dyvsa! Nå skal jeg også blogge litt tenker jeg. Kanskje på english så jeg kan holde venner oppdaterte. eller en salig blanding. ID greia føltes litt... utenpå huden? Lancome som jeg har er bedre. Men.. nei jeg vet ikke. Skal gi den en uke og se.

Dyveke sa...

Bra med blogg! Gleder meg:)