lørdag, mars 03, 2007

Blir jeg aldri lei?


Det kan man jo lure på, når jeg har klart å se nesten hele sesong 6 av sex and the city på en dag. 9 timer har jeg brukt på dette idag, og hvis jeg bruker en til, ja da har jeg klart hele sesongen. Dette til tross for at jeg har sett alle episodene og spesielt de to gjenværende veldig mange ganger før. Ikke blir jeg lei av serien, og heller ikke klærne, selv om Carrie er en gjenganger når bloggere og andre snakker om kilder til inspirasjon. Jeg måtte på ny inn og se på bildene på HBO sine sider.. Fant ikke det bildet jeg lette etter, på nytt har jeg nemlig fått lyst på noe lignende av den rosa strikkesaken Carrie har som er lue og skjerf i ett. Sist jeg så episoden prøvde jeg å strikke en selv, me det gikk ikke så bra.. Det får bli prosjekt for neste vinter, nå vil jeg bare ha vår og legger heller ut et vårlig bilde!
Jeg vil bare legge til at jeg er hjemme fra jobb og ikke kan gå ut av hus..syntes 9 timer plutselig var litt ille..eksamenslesing..hmm..


Bilde: HBO

Ingen kommentarer: