torsdag, mars 22, 2007

Tøysko og strikkhopp


Noe man ser overalt for tiden er tøysko, mange merker farger og priser. Mange er fine, men aller helst vil jeg ha tilbake de jeg hadde på barneskolen. De var marineblå med strikk, og pyntet med ror og anker (hvis noen lurer på tegningen..) Jeg brukte våren i fjor på å kikke gjennom skobutikkene hjemme i tilfelle noen hadde tatt opp noen par fra et gammelt lager, men ingenting.. Jeg får prøve å finne meg noen nye favoritter denne våren.. Kanskje finner jeg noen som er like gode å hoppe strikk med som de gamle? Strikkhopping er jo en fantastisk våraktivitet:)
Skoene på bildene er Keds

1 kommentar:

Anonym sa...

Akkurat sånne blå tøysko hadde jeg og for noen år siden, fikk dem av farmor, ho hadde og hatt dem leeeenge, men brukte dem ikke noe særlig. Men ja, de var superdeilige, brukte dem til de var helt utslitte!