søndag, mars 04, 2007

Kjoler til en billig penge


Cubus slår til en gang i mellom med en del fine plagg. Hvis man tar seg tålmodigheten til å kikke litt rundt, og prøve ting på (mye ser annerledes ut når det kommer på) kan man komme hjem med nye skatter uten å måtte grave for dypt i lommeboken. Nå om dagen er det kjoler som står på ønskelisten min, og det virker som både jeg og lommeboken min kan bli fornøyde hos Cubus om dagen. Min favoritt er til nå kjolen som er avbildet i nyeste Elle, som jeg håper også er fin når den kommer i butikken..lett å bli skuffet av klær man ser på bilder.. Andre fine eksempler er Pia Tjeltas kjole på Senkveld sist fredag, og denne kjolen (som også finnes i rosa/grått) fra Modebloggen til Cecilia.

4 kommentarer:

Zava sa...

Kjempesøt, Cubus glimter til innimellom. Denne som du poster her ligner faktisk litt på en jeg har kjøpt meg via Urban Outfitters (blogget om den også faktisk), ikke umulig at de har blitt litt inspirert :)

Dyveke sa...

Ja, sett den kjolen i flere blogger, den har stått på ønskelisten, men litt vanskeligere å få tak i.. Du er heldig der:)

Zava sa...

Du har det ja :) Men faktisk så har de den på urbanoutfitters.se enda, så det går an å få tak i den. Men denne fra Cubus var jo knallsøt, og sikkert litt rimeligere også kan jeg tenke meg.

Dyveke sa...

åå..det farlige nettet hvor man kan få tak i alt man vil.. Den er jo aller finest, må nok kikke litt om de har min str ja. Tenker at så lenge jeg klarer å holde meg unna ebay er alt greit!