onsdag, mars 07, 2007

Et skritt fremover

Ja, da var jeg tilbake i Lillehammer hvor man vel kan si at våren gjør sitt inntog, bare at det skjer med regn og ikke sol.. Dagen er brukt i Oslo på møter hvor vi har lagt frem planene våre for filmprogrammet på Hovefestivalen. Det har bare vært fint igrunnen siden vi kun har møtt positive mennesker som liker planene våre og som har lyst til å hjelpe oss å få det til. Så det hjelper på når det ellers bare er slaps, og eksamenslesing som henger over en.. Nå har jeg en dag igjen før eksamen, og det kan bli ganske spennende med tanke på hvor lite jeg har fått lest. Men, men..det ordner seg jo alltid!

Har hatt tankene veldig i Hove-verden i det siste, så jeg hadde ikke registrert før idag at Tori Amos spiller på Norwegian Wood. Det er mye minner knyttet til hennes musikk, så det hadde vært fint å få med seg! Det skal bli en herlig festivalsommer tror jeg!

1 kommentar:

Anne-Linn sa...

Lykke til kjære:)Eller var det skitt fiske? Bare bank i bordet du,så ordner det seg alltid;) He,he..skal forresten ikke hjem til helga,må jo lese vettu!