lørdag, mars 24, 2007

Fine dagen og fine bagen

Igår var en ganske dårlig dag..jeg hadde lagt meg alt for sent og jeg hadde fallt i en islagt trapp og fått et hakk i leggen som gjorde vondt. Så måtte jeg også stå opp tidlig, for jeg skulle på jobb. Jeg rakk ikke å spise frokost..heller ikke å dusje...det var to begravelser på jobb.. Ja, så det sier seg vel selv at dagen ikke var så bra. Jeg trodde det skulle endre seg når jeg var ferdig på jobb. Da gikk jeg og kjøpte øl og mat, jeg hadde egentlig bare en time på meg før jeg skulle på Amandusfest.. Vel hjemme ble jeg ihvertfall så trøtt at jeg bare måtte kapitulere og legge meg før kl var blitt 22.. Synd siden jeg jo gjerne skulle hatt med meg Slaves of the iron fist konserten (husbandet der festen skulle være), det var jo så gøy sist gang:) Men, nå er jeg ihvertfall våken og uthvilt, og synes at dagen er bra. Spesielt er den bra fordi jeg har fri og ingen planer, så jeg kan gjøre akkurat som jeg vil. Blir det sol nå, så blir alt helt fantastisk!

En annen fin ting idag er denne bagen som var avbildet hos Copenhagenstreetstyle


Ingen kommentarer: