søndag, mars 18, 2007

Mønster, blomster, farger


Her kommer bilder fra min småshopping. Jeg har nå endt opp med å kjøpe et leopardmønstret plagg..det hadde jeg ikke trodd jeg kom til å gjøre. Men denne cardiganen fra H&M skilte seg på en eller annen måte ut, så den måtte jeg ha.. Ellers ser dere et sjal fra Indiska på bildet, det er ukens tilbud eller no, til bare 49,50. Veldig behagelig og fint! Så har jeg også endelig fått kjøpt meg fargerike blomster som bare roper ut at de er kunstige, disse skal live opp rommet/leiligheten min, godt mulig det blir flere!



Disse fant jeg på Hadi city på Grønland og de kommer i en masse farger, og det er masse andre morsomme ting der, bl.a fine fat og voksduker i metervare. Den siste tingen jeg endelig også har gått til anskaffelse av er neon-farget neglelakk, and I love it! Den lyser jo i mørket, for en fest!


Ingen kommentarer: