onsdag, mars 28, 2007

Shuffle

Ja, da får jeg jo ta imot utfordringen fra Zava. Jeg skal altså shuffle musikk, og så matche musikken opp mot utvalgte blogger. Jeg velger meg to kategorier. Noen utvalgte fra venner og kjente, og så noen favorittbloggere fra "sider verdt et besøk".

Da blir det:

Anita
Cathrine
Anne-Linn
Torunn

og det shuffles:

REM - Shiny happy people
Regina Spector - Consequence of sound
Cocorosie - Jesus loves me
Poe - Hello

Da får Anita Poe, rett og slett fordi jeg har så mye minner til henne og den plata. Regina Spector blir til Torunn, hvorfor kan dere lese i hennes blogg. Coco Rosie er like søte og eksentriske (på en bra måte) som Anne-Linn, og Cathrine får REM. Det er en gladsang, og hun er en gladperson!

Så velger jeg meg:

Zava
Siggen
Ingvild
Stylebytes' Agathe

..shuffle...:

Brakes - all night disco party
Patience - Guns n' roses
Bright eyes - Sunrise, Sunset
Cornelis Vreeswijk - Somliga går med trasiga skor..

..ja noen går med trasiga skor, men ikke Zava, så den får hun. Siggen får Sunrise, sunset en sang fra en plate som jeg kan høre om og om igjen, omtrent som jeg leser bloggen hennes. Ingvild får all night disco party, for det ser det ut fra bloggen ut som hun liker:) Patience går til Agathe fordi hun kan klare 90-talls guns n' looken med stil.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoho. Vittig du. Ja jeg liker jo all night parties:) Du er søt.

Zava sa...

He he, takker for søt sang :D