mandag, mars 05, 2007

Mazooka


Når jeg ryddet opp i lommeboken min idag (alt man finner på for ikke å lese til eksamen..) fant jeg et visittkort for Mazooka. Dette er en butikk jeg var innom på min Berlin-tur i desember. De har en nettbutikk hvor man kan kjøpe ganske mye fra deres kolleksjon Out of the sky. De spesialiserer seg på kule prints på veldig behagelige materialer. De fineste printene hører til kolleksjonen Mazooka Heroes som desverre ikke er til salgs på nett. Dere ser eks. på bildet.

Men, poenget er ikke nødvendigvis å kjøpe av deres kolleksjoner, men heller lage en egen. Å fikse opp kjedelige ensfargete t-skjorter er en enkel sak. Hvis du ikke er av den kunstneriske sorten er det bare å printe ut et ønsket motiv du finner, enten på egnet "papir" som strykes på, eller på vanlig som du klipper til en sjablon. Hvis man ikke ønsker å bruke penger på tekstilmaling/farger er det bare å ta i bruk klor og q-tips, og ta på vann når det er bleket til den fargen man ønsker. Så enkelt..

Ingen kommentarer: