fredag, desember 29, 2006

AMA 2006


Vel..nå har jeg brukt alt for mange timer foran skjermen hvor jeg har sett American Music Awards 2006 i reprise på Zebra.. En gang likte jeg award-shows, men jeg må virkelig si meg enig med Siri (vi hadde denne samtalen i Berlin), de er usannsynlig kjedelige!! (Misse-show går utenom, det er artig!)

Iløpet av disse timene har jeg rødmet fordi det nyeste medlemmet av Pussycat Dolls plutselig fikk det for seg at det var lurt å "etterligne" Mary J Blige, selv om hun ikke er noe flink til å synge.. Jeg pleier å synes det er litt flaut når Mary J er seg selv på scenen, så ja... Jeg har også blitt forundret over hvor lik Barry Mannilow og TV3s Reba fakisk er! Fremdeles en halvtime igjen..hvem vet hva som venter meg av spennende overraskelser?


Foto: google
Vel, da var det over..ikke noe mer spennende enn at Mary J fikk pris, men Pussycat Dolls ikke..surprise..

Ingen kommentarer: