lørdag, desember 30, 2006

Snart nyttår



Jeg nyter min siste feriedag her på Borøya. Mamma og Hans Christian har allerede reist til Hovden, så jeg har hele huset for meg selv. Må si jeg savner Sniff når huset begynner å lage rare lyder.. Tiden har gått med til endel tv som dere har sett..også endel serier blir det. Jeg har en pause på "Six feet under" frem til jeg får kloa i sesong 3, så det har de siste dagene gått i "Carnivale" og "Ugly Betty". To veldig forskjellige serier, men artig på hver sin måte. "Carnivale" har litt av den "Riket" eller "Twin Peaks"-stemningen jeg liker så godt. "Ugly Betty" starter på TvNorge neste onsdag, så da er det jo bare å følge med! (OBS: se Lill sin lampe på redaktørens bord:))

Imorgen går da turen til Oslo hvor nyttår skal feires hos Ida. Det blir helt sikkert kjempkoselig, jeg gleder meg ihvertfall veldig! Det blir Ida, Ingunn, Siri, Marie og meg som skal spise spekemat med øl og akevitt, og så blir det champis på Idas herlige takterasse, og da kommer det flere til. Jeg som hadde bestemt meg allerede før jeg kjøpte den, at jeg skulle gå med h&m kjolen dere har sett her tidligere i måneden. Men, nå har jeg godt gjennom skapet med Mommos gamle kjoler som Mamma (og jeg) har overtatt... Der er det utrolig mange fine kjoler! Men de aller fleste er lange og litt for pyntet for meg akkurat nå (jeg skal nok få brukt de!). Men så fant jeg en gull og sort som rekker til knærne, veldig stilig, og ble selvfølgelig usikker igjen. det er vel kanskje alltid sånn med slike store anledninger.. Uansett hva jeg går med så kommer jeg nok til å ha det strålende imorgen, noe annet går jo ikke med sånt selskap:) Og jeg gleder meg veldig til å se rakettene fra taket til Ida, jeg elsker (!) jo raketter, og vil jo helst aldri gå inn.

Håper dere alle får en strålende nyttårsfeiring og et godt nyttår!

Ingen kommentarer: