lørdag, desember 23, 2006

Nøtteknekkeren og andre juletradisjoner


Idag var det igjen tid for den årlige tradisjonen "Nøtteknekkeren". Hvert år omtrent så lenge jeg kan huske har vi vært og sett denne forestillingen, og den er like fin hvert år! Denne gangen var det meg, mamma og Aida som var og så den. Hvem skulle vel ikke ønske at man var et lite snøfnugg som liten? De tyllskjørtene var ihvertfall min store drøm da jeg var mindre!

Ellers har dagene vært mest middager her og der. På torsdag fikk jeg for første gang være med mamma og hennes gamle venninne-gjeng på lutefisk-middag. Det ble artige historier fra studietiden og min første opplevelse med lutefisk..og..jeg likte det! Siste middag ut var hos Pappa idag. Det var veldig hyggelig! God mat, gaveutbytting, oppdatering, og selvfølgelig vår faste "Bûche de noël" (julekubbe) fra Pascal:)




Nå skal de siste tingene gjøres klare for imorgen før jeg tar en liten kikk på sesong 2 av "Six feet under".

1 kommentar:

Anonym sa...

Artig med juletradisjoner! Jeg og familien hadde en rolig dag i gaar hvor vi pyntet treet og spiste julegaasa - nam. Naa sitter lille Siri spennt foran juletreet og rister paa pakker og gleder seg stort til aa kunne pakke de opp om en par timer!
GOD JUL, söte venn. Saa snakkes vi senere!
Klem Siri