tirsdag, desember 05, 2006

Lang dag

En lang dag har det vært, og flere skal det bli. Idag var det Amandus-møte, der er det jo endel som skal gjøres før jul. For å få til et bra show må vi ha penger, og for at vi skal ha penger må jeg og Cathrine jobbe. Så det har jeg brukt litt tid på idag, men må jobbe videre med brevet som skal ut til bedrifter før det sendes. Oppgave for morgendagen. Jeg har ikke fått lest noe til ex.phil eksamen på fredag enda, men midtfilm-jobbing har det blitt. Kjørte rundt i Lillehammer og tok bilder av rekkehus som kanskje kunne brukes. Fant noe som kan passe, men blir nok en liten tur imorgen og, sammen med fabrikk-jakt som jeg også er på. I tillegg var det idag prøvefilming til rollen som "Puma", en ganske promiskuøs, utagerende og eksprimenterende fjortenåring. Endel tenåringsjenter som prøvde seg, så det var artig å være med på. De fikk bare meg å spille mot da stakkars, men fikk dermed vist seg bedre frem selv får man tro:)

Imorgen blir altså mye av det samme som idag, med lesing i tillegg forhåpentligvis. Og så må huset ryddes, for vi skal ha KPL-julebordet her på fredag.. Det blir nok stas, må bare få pyntet huset litt sånn at vi kommer i riktig jule/fest-stemning.

Eksamen er jo på fredag som sagt, så det blir travelt frem til det, med unntak av en liten velfortjent pause på torsdag kveld. Da er det nemlig visning av filmskole-filmer på Felix, før Dansbart braker løs. Jeg gir meg selv to timer frikveld, en time til visning og en til dansing:)


Når det gjelder Jon Blund-posten, så kommer det flere av den typen. Fant mange klipp jeg ville legge ut, både nostalgiske og morsomme, så kanskje klarer jeg ett hver dag frem til jul:)

1 kommentar:

Anonym sa...

bra instilling!!! viktig aa faa ut litt energi dagen för eksamen. Dans deg trött, saa sover du som en dröm og filosofien og logikken kommer av seg selv neste dag. Og saa fortsetter du bare festen samme kveld paa julebord/-trefest! Dette blir bra. Gleder meg :)