fredag, desember 22, 2006

Mer Berlin

Ja, jeg må jo fortelle litt mer om Berlin.. Jeg fikk oppleve byen fra et ganske annerledes ståsted enn jeg ville gjort om jeg var kommet som turist uten å ha Siri der som jeg hadde. Jeg fikk oppleve hennes steder, der hun hadde leilighet, og noen steder oppdaget vi sammen, sånn som "White trash fast food". Det var et sted jeg godt kunne like. Vi var der to kvelder, hvor den første kvelden var absolutt best, med country-theme og det hele! Utrolig mye morsomme detaljer der! Og det minnet meg litt om hvorfor jeg liker meg så godt på Felix (Lillehammer).

Ellers så fikk jeg godt på David Lachapelle utstillingen som jeg har snakket om. Den var utrolig bra. Det var en utstilling med han og to andre fotografer, nachtwey og newton. Det var en del av Helmut Newton stiftelsens fotomuseum. Spennende utstilling, og spesielt siden vi hadde Siris venninne til å guide oss!


Det er så mye mer å fortelle om egentlig, men det får bli med dette her.. Som sagt så kommer bilder senere, da også av shoppingen som selvfølgelig var en stor del av oppholdet:)
Foto: David LaChapelle

Ingen kommentarer: