torsdag, desember 28, 2006

Romjul i Tvedestrand


Nå har det var to dager med uteliv i Tvedestrand, og det tar jo på.. Det har vært som det pleier, er jo hyggelig, men man får nok også! Idag hadde jeg egentlig tenkt meg inn på Den Sorte ravn, men de forrige dagers festligheter gjorde at det ble vanskelig å forlate sofaen. Imorgen tenkte jeg at jeg skulle ta meg en liten tur til Arendal og se om det kanskje er noen kupp å gjøre på salget.. Ofte henger ting igjen der som er forsvunnet i Oslo før man rakk å tenke seg om, så jeg finner ofte ting jeg har hatt lyst på! Ellers blir det noen rolige dager her hjemme hvor jeg bare skal slappe av, før turen går til Oslo hvor nyttår skal feires..


Mine herlige jenter har det ihvertfall vært utrolig deilig å henge sammen med igjen!! Dere er de skjønneste!

Ingen kommentarer: