onsdag, desember 13, 2006

Travelt

Det blir visst litt lite aktivitet her desverre når man har det travelt.. Igår var jeg rundt omkring her i Lillehammer og fikk underskrevet kontrakter til locations til midtfilmen. Man møter mye forskjellige folk når man holder på med prosjektarbeid som dette, ganske morsomt, og blir gjerne morsomme historier av det som jeg sikkert kommer til å bedre tid til å dele med dere her etterhvert. Innsamlingen av kontrakter gikk ihvertfall bra, men det tok mye av dagen min, som selvfølgelig var fylt opp med tusen andre planer.

Vi ble nødt til å utsette en del av sponsor-arbeidert i forhold til Amandus-prisutdelingen til etter jul. Hadde litt dårlig samvittighet fordi jeg har hatt så lite tid, men fant ut at det var til det beste. Var veldig deilig ihvertfall, for da har jeg muligheten til å jobbe ordentlig med det i juleferien. Deilig å levere fra seg arbeid som en kan stå inne for!

Det gjelder desverre ikke hjemmeeksamen som jeg får sensur på imorgen.. Igår fikk jeg plutselig kjempeangst for å stryke eller få E, det hadde vært kjedelig. Synes det er viktig med all praksisen jeg får, men vil jo helst ha i pose å sekk, både få masse praktisk erfaring, og gjøre det godt teoretisk. Ser jo nå at det er vanskelig å få til alt som man vil..men det er vel det man lærer av? De neste dagene kommer til å dreie seg om muntlig eksamen, må lese intensivt på pensum frem til fredag, så har jeg ihvertfall en sjanse til å snakke opp karakteren jeg får på den skriftlige delen, hadde vært kjipt å gå ned en karakter på muntlig, så jeg får legge meg i selen disse to dagene! Og så..er det juleferie!!!

Ingen kommentarer: