mandag, desember 25, 2006

Julaften

Vel, da var årets julaften over.. Idag har jeg sovet leenge..over tre nøtter blant annet, og hatt en ganske så avslappet dag. Fra høytiden ble ringt inn kl 17 med sølvguttene på tv og videre i løpet av kvelden har alt forløpt mer eller mindre slik det alltid gjør. Veldig hyggelig, men også deilig med de timene fra man kommer hjem og ut av fintøyet, hvor man bare kan sitte å se gjennom hva man har fått, lese litt og bare slappe av. Selv er jeg veldig fornøyd med gavedrysset i år, jeg har ihvertfall ingen unnskyldning lenger for å ikke gå på ski:) Så nå får jeg bare håpe at snøen kommer snart til Lillehammer.

Imorgen går turen hjem til Borøya, noe jeg gleder meg til! Det blir deilig med skikkelig avslappende sofa-ferie hjemme, kombinert med festing sammen med gode venner i Tvedestrand! Det blir nok liv på Buddys Fun Pub ja...

Ellers håper jeg at alle har hatt en strålende julaften og får en herlig ferie fremover!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hurra, du har faatt ski. Da maa jeg vel ta meg en par turer oppover til Lhmr (om det naa blir snö), slik at vi kan ta oss en paar runder oppe paa Nordsetra :)
Fornöyd med gavene mine her og: bl.a. spa-gavekort, penger (shopping :) og en fantastisk TakeThat-2007-kalender som skal henges paa vengen over senga mi i Oslo (som i gode gamle dager).
Fortsatt god jul!

Dyveke sa...

Haha..take that! Det er jo fantastisk:)