fredag, desember 01, 2006

Våkenatt inn i desember

Ja, nå har jeg snart vært våken i et døgn, og mye lenger skal det desverre bli. Det er bare å lese og lære, for kjipe våkenetter er ofte et resultat av å begynne på eksamen alt for sent.. Nå er det heldigvis ikke så mye igjen, så snart tar jeg turen til skolen, for å gjøre siste innsats. Oppgaven skal heldigvis ikke leveres før kl. 14, så jeg har noen timer på meg i tilfelle jeg skulle oppdage merkelige ting i nattens arbeid, noe som ikke skulle forundre meg. Har vært distrahert av andre eksamens-skrivende kpl'ere på msn, så arbeidet har ikke akkurat vært veldig effektivt, uten at jeg skal legge skylden for det over på noen andre:) Ellers har jeg vært distrahert av julemusikk generelt, og den forferdelige versjonen av Oh holy night, som jeg lastet ned sammen med mengder av julemusikk til juleverksted i fjor, spesielt. Det er n'syncs acapella-versjon, ja dere kan jo bare forestille dere..

Og med julemusikk og eksamen var vi plutselig i desember, tiden går så sykt fort nå. Lurer på når jeg skal ha tid til å tenke på julegaver? Og ikke minst henge opp de herlige, fargede julelysene mine..

Da går turen til badet, hvor jeg denne morgenen nok må bruke endel mer tid en vanlig hvis jeg skal håpe å se ut som menneske gjennom siste finish på eksamen, møte med midtfilm-produsent og sist men ikke minst: Julebord-jobbing på Cafe Banken. Jippi!

Ingen kommentarer: