fredag, november 17, 2006

Barbapapa's back!


Fikk cd tilsendt av mamma med bilder fra filminnspilling jeg hadde tatt med hennes kamera. Jeg hadde rukket å ta bilder av noen andre ting også, blant annet Barbapapas renessanse i utstillingsvindu på Jernbanetorget. Barbafamilen er herlig må jeg si, og nå kan man få kjøpt, ikke bare bøkene, men også servise med familien på i tillegg til figurer av de alle. Og best av alt: den store, rosa sparebøssen formet som Barbapapa. Tenk å ha en sparebøsse man får lyst til å putte penger på, det hadde vært noe for meg! Posted by Picasa

2 kommentarer:

Ave sa...

kjære deg Dyveke. Dette har vi hatt på Sprell kjempe lenge!! Hadde jeg visst at du ble så glad, så skulle jeg nå kjøpt hvertfall sparebøssen til deg for lenge siden:)

Dyveke sa...

er det sant? åå..figurer fra barndommen i herlig fargerik plast, kan det bli bedre? :)