onsdag, november 08, 2006

Jeg vil ha en fin sykkel!


Igår når jeg var på vei ned til Anita syklet en jente forbi meg på den fineste sykkelen. Det som var så fint med den var kurven, hvor hun hadde festet fine, falske blomster i mange forskjellige farger. Jeg fikk umiddelbart lyst på sykkel! Lysten ble ikke mindre etter at jeg så dette bilde på Vice Do's & Dont's. Det er jo kanskje den mest fantastiske sykkelen jeg har sett på lenge!

Det som er trist med dette er at sykkel-sesongen allerede er over i Lillehammer, og ikke kommer tilbake på sånn ca. et halvt år.. Jeg får nok heller skaffe meg en spark og pynte den med julelys, det hadde også vært trivelig!
Eller kanskje jeg kan skaffe meg sånne håndtak-glittersaker, de må jo passe til sparkhåndtak også! Og Carebears, hva kan man si..

Foto: www.viceland.com

Ingen kommentarer: