mandag, november 06, 2006

Hamsternytt

Ja, for å bli ferdig med hamsteren tenkte jeg at det var greit å komme med en oppdatering. Sånn generelt har jeg funnet ut at en hamster egentlig er ganske søt, spesielt når den sover krøllet sammen som en liten ball. Det som ikke er så veldig søtt er når den grettent har lyst til å bite deg, og ihvertfall ikke det jeg oppdaget her om dagen. Når den bæsjet så tok den tak i det med munnen, dro det ut og spyttet det fra seg..ikke særlig herlig spør du meg.. Jeg er heller ikke glad i dens egenskap til å gjemme seg etter at den har flyktet, den finner fort ut at det er lurt å sette seg midt under bilsete foreksempel.

Man kan jo si at filmteamet fikk sin hevn for at den har vært et sånt kjipt dyr når den måtte ta en liten gåtur på gresset i regnværet. Ikke spesielt dyrevennlig kan man si, men den fikk straks min medlidenhet og fikk god oppvartning i en varm bil etterpå. Den fant seg til og med en eier, Janne som har make-up er nå stolt hamstereier.

Ingen kommentarer: