tirsdag, november 14, 2006

Guilty pleasures

Hørte på Show Show på p3 igår, og der snakket de om "guilty pleasures". Alle har de, og hva er din? Selv har jeg sikkert mange, jeg er heldigvis ikke en av de som sitter hjemme på rommet mitt og koser meg med Celine Dion i smug. Men vet at det er mye der som jeg ikke nødvendigvis roper ut til alle og enhver. En ting som jeg ikke holder så veldig hemmelig akkurat, men heller kanskje ikke er fryktelig stolt av er min nye Buffy-dille. Etter at jeg flyttet inn sammen med Siri og fikk se hennes Buffy-dvd-samling (hun har alle syv sesongene), har jeg rett og slett blitt hekta. Jeg har på 4 mnd klart å komme meg gjennom hele 5 sesonger.

Det gikk først opp for meg igår hvor hektet jeg faktisk er når jeg skriver om hvor lite tid jeg har, men allikevel klarer å finne plass til ca 2,5 år i vanlig tv-tid med Buffy på 4 mnd. Det som kanskje er enda skumlere er at jeg i min fine konklusjon om 2 Dyveker hvor en er flink og en bare gjør morsomme ting. En med bra og en med dårlige sider, hvem som er hvem kommer an på øyet som ser. Men dette er som tatt ut av Buffy: i en episode blir Xander splittet i to av en demon, det er en Xander som har de gode egenskapene hans, og en som har de dårlige.. Herregud..dette blir alt for mye. Kanskje på tide med en pause?

Jeg liker også å lese kjendissladder på side2, så har jeg fått sagt det.

Ingen kommentarer: