mandag, november 20, 2006

Et prosjekt ferdig, to i startgropa

Idag ble kulturnatt-prosjektet avsluttet med evaluering og et euforisk leserbrev i avisen. Men det betyr jo ikke akkurat at jeg står arbeidsledig nå.. Når det gjelder skole har jeg jo allerede fortalt litt om hvordan det står til, eksamen starter på torsdag, så år jeg se hvordan det går. Men det er også nye prosjekter som venter. Jeg er blant annet sponsoransvarlig for Amandus-prisutdelingen. Det er en slags Amanda for filmskapere under 20 år. Så nå må jeg altså begynne å tenke ut hvem som kanskje vil gi oss penger og hvorfor de skal ville gjøre det. Heldigvis har jeg Cathrine med meg på laget, så det skal nok gå finfint. Jeg må bare klare å sette tankene inn på laug (man samler sponsorer i laug, her amandus-lauget. Det er nemlig stas) nå.

Litt senere idag skal jeg også på møte for å finne ut litt hva min rolle under midtfilmene på Filmskolen blir. Og der kan det jo også bli mye jobb, men det er jo noe jeg har veldig lyst til å jobbe med, så da klarer man jo alltids å få tid til det. Gleder meg til å lese manus ikveld, kommer tilbake med kommentarer til det senere.

Da ble møtet utsatt, tror de må gå gjennom produksjonsleder-søknadene før vi kan ha noe møte..så da har jeg resten av kvelden på museumsforedraget vi skal ha imorgen..woho..

Ingen kommentarer: