onsdag, november 22, 2006

Kulturnattfest og normativ argumentasjon

Det ble en hyggelig fest/vorspiel igår, men jeg må si jeg var ganske overrasket over at såpass få dukket opp på gratis øl..jaja, det ble jo mer på oss som var der.. Høydepunkt var å få høre de herlige radioreklamene, ballettshow av Eirik og så fikk vi marsipankake av TVF-avdelingen. Av de tredjeklassingene som var tilstede ble vi fortalt at det slett ikke er vanlig kost å få kake fra skolen, så det.. En liten gjeng fortsatte ut til Felix, og en enda mindre var igjen på bursdagsfest i Gamleveien hvor min kveld endte, før jeg dro hjem i sånn omtrent rimelig tid.

Idag dreier det seg mye om normativ argumentasjon..ex.phil oppgaven (endelig den siste) må leveres på fredag, og den må bli godkjent for at jeg skal kunne ta eksamen. Hadde også vært greit å ha den ferdig før imorgen når jeg får utlevert hjemmeeksamen! Men synes merkelig nok at det er vanskelig å konsentrere meg om ex.phil i dag..kan nok hende grunner er at det er så voldsomt kjedelig...og at jeg ikke kan det. Men, må man så må man.

1 kommentar:

Anonym sa...

her var jeg!hilsen siri