onsdag, november 29, 2006

Julebord


kommer etter de to første eksamene er overstått..så de må jeg gjennom før moroa starter. Er ordentlig sliten nå etter en lang dag med nesa i bøkene og foran skjermen. Har fått gjort endel, og føler at jeg kan komme i havn imorgen. Er ikke helt panisk ihvertfall! Så nå skal jeg se en Desperate Housewives-episode på sengekanten, før jeg gjør en siste lille innsats.
I pausene har jeg også litt tid til å tenke på julebord-kjole som dere ser. Jeg presenterer en "as-if", en plain, men fin h&m + en mellomting, søt.. Den jeg har aller mest lyst på kan sees på hm sine sider under inspiration, top 5, dress up. Det er den ferskenfargede. Men den har de sikkert ikke her i Lillehammer, og har de det så liker jeg den nok ikke, det er jo sånn det som oftest er med ting man har sett seg litt blind på..
Bilder: Elle, H&M, Asos

3 kommentarer:

Ave sa...

Den H/M kjolen ser helt nydelig ut på bilde, men er ikke sånn man har sett den for seg når man ser den i butikken..

Ave sa...

Jeg må logge meg inn hver gang jeg skal kommentere nå for tiden! Hva skjer?

Ave sa...

Den H/M kjolen ser helt nydelig ut på bilde, men er ikke sånn man har sett den for seg når man ser den i butikken..