onsdag, november 29, 2006

Jeg vil..










ha disse tingene. Jeg blir helt rar nå jeg sitter og byr på sånne ting på qxl. Jeg tenker nemlig at hvis jeg finner noe som jeg har lyst på, så er jeg sannsynligvis den personen som har mest lyst på denne tingen, og som til sist kommer til å ha mest glede av den. Alle de andre er kyniske selgere som kjøper for så å selge videre i sine overprisede bruktbutikker..ja det tenker jeg da. Sur fordi folk kjører opp prisen blir jeg ihvertfall. Så her er to ting som mest sannsynlig ikke blir mine.. Festlysene virker, tenk å ha de på bordet da! Jeg blir glad bare av tanken jeg.. (Cathrine: jeg vet at jeg nå beveger meg i det farlige grenselandet mot replikken "blader er det beste jeg vet":)) Klokken er kjempefin, men har også lyst på casio "dataklokke" etter at jeg så et bilde i et eller annet blad (selvfølgelig) hvor Ingrid Bolsø Berdal hadde en på. Andre har også blogget om disse klokkene, så de er vel poppis da..

Ingen kommentarer: