lørdag, november 11, 2006

Fredagskvelden

Igår ble vi sannelig ferdig med filminnspillingen. Det hadde jeg vel nærmest ikke trodd for litt over en uke siden. Det var utolig godt å være ferdig, spesielt siden siste dag gikk så fint også! Etter innspilling ble det tid til tidlig middag ute med mor, før turen gikk til et mini-vorspiel hos Stine. Der hadde vi skikkelig kaffeslabberas, med kaffe i små herlige bestemors-kopper (loppis-kupp vil jeg si!). Tilbehøret var Baileys og Sheridans (!) og vi avsluttet med rosé så klart. Alt dette mens vi la store planer om å utforske det amerikanske kontinentet. Det blir Dollywood, moteller og stekte grønne tomater på oss, så lenge vi klarer å spare penger..

Så bar det videre på Focolift-konsert. Vi var jo litt treige, men fikk med oss noen sanger + ekstranummer. Men, men, jeg har jo vært på min del av deres konserter tidligere kan man si.. Konserten var på Mir, så da ble det selvfølgelig fussball i kjelleren. Vi spilte mot noen sinnsykt drevne folk, og jeg fikk opplæring med streng beskjed om å ikke snurre vilt på spillerne, men ta det helt med ro.. Og der forsvant den moroa..tror ikke det er helt mitt spill. (men har fremdeles lyst på eget bord!) Etterhvert dukket lysthus-guttene opp, og jeg ble med de og Silje til Spasibar. Der har de blant annet fine tapeter og en vegg med glansbilder. Jeg kan godt like både stedet og menneskene jeg var der med. Men ikke den helt store kvelden for min del. Skikkelig trøtt og sulten, så det var godt å komme seg hjem. Det som ikke var så godt, var at jeg sovnet på sofaen, og våknet igjen til den inntrengene stemmen til han forferdelig irriterende sonen-verten. Når jeg da klarte å karre meg opp måtte jeg re på sengen, men klarte bare å få laken på halvparten av sengen, men det kunne jeg ikke bry meg noe om da..

Ingen kommentarer: