søndag, november 26, 2006

Helgen

Denne helgen har for min del desverre dreid seg i all hovedsak om jobbing og soving.. Siden jeg fikk utdelt eksamen på torsdag har jeg jobbet mestearten av den våkne delen av døgnet. Men det viser seg at jeg jobber litt når jeg sover også. Idag da jeg våknet et kvarter før jeg skulle på jobb (var bare 5 min for sen!), våknet jeg mitt i en drøm hvor jeg var rekvisitør. Filmen skulle forgå på 90-tallet og jeg måtte derfor skaffe sånne enorme h&m-plakater med Anna Nicole Smith. Men det største problemet skulle vise seg å være Norvegia-ost. Dette var det viktig at sto på frokostbordet i filmen, og mitt store problem var at i drømmen min var Norvegia gått ut av produksjon. Når jeg våknet hadde jeg akkurat trodd det var løst, for å se at det var en Jarlsberg-pakke med et Norvegia-klistremerke på..herregud..stresser til og med i drømme:)

Jobben idag gikk finfint, men deilig å komme hjem og se på film. Jeg har nå min siste frikveld før hele neste uke skal brukes på eksamen. Så når jeg kom hjem så jeg "Gymnaslærer Pedersen" som jeg likte ganske godt (har ikke helt bestemt meg enda). Så ryddet (!) jeg rommet mitt, jeg har nå gulv, men alt for lite klesskap. Det er en slags engangihalvåret-oppdagelse det der.. Nå venter jeg på at rent sengetøy skal tørke, mens jeg skal kose meg med "Capote". Lenge siden jeg har sett noe særlig film, så to på en kveld er skikkelig luksus!

Ingen kommentarer: