mandag, november 06, 2006

Frikveld




Igår var vi ferdig med opptak ganske tidlig på ettermiddagen, og når jeg kom hjem gikk det opp for meg at jeg ikke har kunnet være, eller orket å være sosial siden jeg kom til Oslo, og syntes da at nok var nok. Så jeg fikk tak i Nora og slang meg på banen. Først gikk vi og så "Little Miss Sunshine". Det var en herlig film som man lo skikkelig av. Olive, den lille jenta, var helt fantastisk, så den er absolutt å anbefale! Når vi hadde sett den var vi så inne i kino-modus at vi bare løp inn for å se "Fritt vilt" som startet etterpå. Jeg og Nora satt og klamret oss til hverandre gjennom hele filmen, så den nådde vel målet sitt kan man si..



Etterpå dro vi på Mono og drakk øl og kjasa..en herlig kveld!
Idag er det ingen scener med rekvisitter før kl 17, så jeg sitter bare hjemme å prøver å oppdatere meg på ting som har skjedd utenfor boblen min den siste tiden.

Ingen kommentarer: