mandag, november 27, 2006

Så var dagen over..


Ja, litt har jeg da fått utrettet idag. Mulig også at jeg bytter fra film og fjernsyn til film og teater. Jeg får jobbe litt mer med det imorgen og se hva det blir til. Den fjernsynsbiten har hengt over meg, virker som det kan være lettere å koble opp film mot noe annet. Kanskje.. Imorgen skal jeg ihvertfall jobbe på skolen der jeg kan få printet ut det jeg trenger, blir jo helt firkantet i øynene av å lese rapporter på dataen hele tiden, alle pausene har jo også vært foran pc'en. Så tilslutt måtte jeg ta skjerm-pause, og koste meg med te og klementiner mens jeg perlet meg et smykke. Nå skal jeg se en eller annen SATC-episode som jeg sikkert har sett tusen ganger før, og håpe på at jeg blir trøtt nok til å sovne før kl 04 i natt. Må tidlig igang imorgen, skal nemlig jobbe noen timer på Banken.

Ingen kommentarer: