fredag, november 24, 2006

Eksamen..

Vel, da var dagen kommet, hjemmeeksamen er over meg, og nå er jeg nødt til å kjenne på den dårlige samvittigheten hvis jeg gjør noe annet enn å skrive i en hel uke. Men, tror nok at det skal gå rimelig greit.. Oppgaveteksten er som følger: Velg to kulturområder og sammenlign endringer i forholdet mellom sentralisering og desentralisering innen disse områdene de senere år. Blir nok film og fjernsyn på meg..surprise.. Men dette er veldig annerledes en det jeg hadde i fjor så blir uansett en utfordring.

På vei til jobb, etter jeg hadde fått eksamen trøstet jeg meg litt på bruktbutikken Ting&Tøy. det ble to skinnvesker og en herlig rød lampe. De to veskene er veldig like, men var såpass billige at jeg like så godt kunne ta begge. Kanskje den ene får bli julegave? Skal legge ut bilder så fort jeg har battteri på kamera.

1 kommentar:

Anonym sa...

You can do it put your ass in to it! :)